پدرام رحیمی:در گل زنی بد شانس بودم و همش به در بسته خوردم!

پدرام رحیمی:در گل زنی بد شانس بودم و همش به در بسته خوردم!

یکی از بهترین های بازی قبل از لحاظ فنی پدرام رحیمی بود از این رو سری به تمرینات تیم زدیم تا بتونیم باهاش مصاحبه ای داشته باشیم. -سلام آقا پدرام خسته نباشی.تبریک میگم. گل کاشتید!بازی رو چطور ارزیابی میکنید؟ خیلی ممنون فقط من گل نکاشتم غیر از من 10 نفر دیگه هم گل کاشتن!بازی خوبی بود ولی از خودم زیاد راضی نیستم چون قدر موقعیتای خوبمو ندونستم. -وضعیت تیم چطوره؟چند درصد آماده هستین؟ به لطف خدا و زحمتای مربیمون آقای سلیمانی بدن بچه ها از نظر آمادگی به حد مناسبی رسیده ولی هنوز تا آمادگی کامل مونده.از نظر روحیم خداروشکر وضع خوبی داریم. -با اینکه خوب گل نزدی ولی یه پنالتی حرفه ای از حریف گرفتی خودت فکر میکنی پنالتی بود؟ راجع به گل زنی که بد شانس بودم و همش به در بسته خوردم! درباره پنالتی هم که 100% خطا بود پامو زد! -فقط تو موقعیت خراب نکردی فلاح دوست خانزاده قلقصری و خیلیای دیگه هم قدر موقعیتاشونو ندونستن فکر میکنی دلیلش چیه؟ همونطور که گفتم بدشانس بودم و از 5 تا موقعیت یکیشو گل کردم ولی خب بازی اول بود و این عدم تمرکز تو بچه ها طبیعیه.ایشاا... رفته رفته و تو بازی های بعد این مشکل حل میشه. -خیلی ممنون از اینکه وقتتو در اختیار ما گذاشتی حرف دیگه ای نداری؟ نه فقط آرزوی موفقیت برای تیم و تمام بچه ها و تداوم داشتن این پیروزی ها.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:,ساعت 21:3 توسط هوادار
Water Bed Sheets
Cheap Retro Replica NFL NBA MLB Throwback Football Basketball Jerseys | hp printer ink cartridges refills| Jewelry Making Supplies | Thumb Joint Pain | Dog Health Problems |Tinkerbell Personal Checks |Garden Planters